I got an idea!

2012-10-17 | 20:06:56
 
Idag när jag stod och rostade müsli så fick jag en idé om att den skulle göras lyxigare med flingor i. Jag gillar mat med kontraster, så något krispigt behövde adderas för att fullända det hela. Dock ville jag ogärna förstöra det "hemlagade" med müslin genom att låta köpta flingor åka ner i blandningen. Därför övergick rostandet således i flingtillverkning. Och mina vänner, här är jag något på spåren! Jag tror flingor kommer bli det här årets senap. (Red amn: Förra året kunde den här tjeen förse halva västsverige med senap, i alla möjlig smaker) Det råder febril aktivitet i den här hjärnan just nu, och jag kommer vidareutveckla det här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback